حل مشکلات شایع در speaking آیلتس برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور رشت بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما حل مشکلات شایع در speaking آیلتستمام بخشهای آزمون Speaking آیلتس از شما میخوان تا کمی متفاوت صحبت کنین. این یعنی هر بخش میتونه مشکلات خودش رو داشته باشه و آماده کردن تکنیکها و استراتژیهای گوناگون برای هر بخش منطقی به نظر میرسه. در این پُست دربارهی چند مشکل شایع و چگونگی حل کردن اونا صحبت میکنیم.بخش 1- گسترده کردن جوابهادر این بخش از امتحان، شایعترین مشکل چگونگی گسترده کردن جوابهاتونه. شما حدود 12 سوال رو باید در عرض 4 دقیقه جواب بدین، پس نباید جوابای خیلی طولانی بدین اما باید تلاش کنید جوابهاتون رو کمی گسترش بدین.چند روش برای بسط دادن یک جواب وجود داره اما بهترین روش، جواب دادن مستقیم به سوال و سپس توضیح اون جواب در چند جملهی کوتاهه. طبیعتاً بهتره ساختار جوابتون ساده باشه، مثل این جمله:Here is what I think - this is why I think it - and this is an exampleیک روش برای رسیدن به این هدف، استفاده از زبان ارتباطی (connecting language) سادهاس- زبان ارتباطی زبانیه که ما بیشتر تو گفتارمون استفاده میکنیم. اینا کلماتی هستن که شما باید بیشتر استفاده کنین و در مقابلشون چگونگی استفاده از اونا بیان شده.because- با دلیل چیزی رو توضیح میدهfor example- مثالی رو به حرفاتون اضافه میکنهbut- یک ایدهی متفاوت رو به حرفاتون اضافه میکنهso- دربارهی پیامدها و نتایج صحبت میکنهand- ایدهی مشابه دیگهای رو به حرفاتون اضافه میکنه.مثالHow often do you use a computer?Actually not that much. [ابتدا جواب کوتاه بدید]. That’s because I mostly use my smart phone to send mails and check things online. It’s much easier to carry a phone around than a computer and so I only ever really use my computer now for writing documents and word processing.روش موجود دیگه مقایسه کردنه. این روش زمانی موثره که از شما سوالاتی دربارهی عادتهاتون یا کارایی که مردم کشورتون انجام میدن، پرسیده میشه- هر دو نوع این سوالات خیلی شایع هستن.در این نوع سوالات، شما یک جواب نمیدین بلکه دو جواب کوتاه میدین که طبیعتاً توسط but به هم متصل میشن. چند کلمهای که میتونن بهتون کمک کنن، اینا هستن:Sometimesquite oftenfrom time to timemostlysome peoplemost peopleمثالWhat type of music is popular in your country?I suppose different kinds of music are popular with different people [ابتدا جواب کوتاه بدین].بخش 2- Speaking ایلتس به مدت 2 دقیقهمشکل شایع تو اینجا صحبت کردن بهمدت 2 دقیقهاس. مهمه که شما به خاطر فقدان روان بودن نمره از دست ندین. برای این مشکل، دو راهحل وجود داره. بخش نخست یادگیری چگونگی استفاده از زمان آمادگی یک دقیقهاس.نوعاً بهترین کاری که باید تو زمان آمادگیتون انجام بدین، فکر نکردن به کلمات- کاری که خیلیها انجام میدن و تمرکز بر روی ایدههاس. مشکل فکر کردن به کلمات اینه که شما احتمالاً نمیتونید کلمات زیادی رو در عرض یک دقیقه تو ذهنتون پیدا کنید و کلماتی هم که تو ذهنتون پدیدار میشن، احتمالاً خیلی به دردتون نمیخورن. فکر کردن به ایدهها بهتر جواب میده چون به شما چیزهای بیشتری برای صحبت کردن میده.برای رسیدن به این هدف، شما باید در زمان آمادگیتون یادداشتهایی بردارین که بتونین از اون استفاده کنین. بهترین کاری که میشه انجام داد، نوشتن چند کلمه دربارهی سوال پرسیده شده از شماست:مثالدربارهی مسافرتی که اخیراً داشتین، صحبت کنید. شما باید بگین:به کجا رفتیناز چه وسیلهی حمل و نقلی استفاده کردینبا چه کسی به سفر رفتینچرا اون سفر خاطرهانگیز بودهیادداشتهاکمبریج-سال پیش-مصاحبهی شغلیبا ماشین-قطاربا پِت- بهترین دوستم-15 سالهاین یادداشتها به شما اجازه میدن جزئیاتی دربارهی سوالی که از شما پرسیده شده اضافه کنید، هزینههای مسافرت با قطار و ماشین رو با هم مقایسه کنید و دربارهی دوستتون صحبت کنید. حالا چیزهای زیادی برای گفتن وجود داره.راهحل دوم استفاده از Cue Card هست که به شما کمک میکنه حرفاتون رو سازماندهی کنید. آسونتر اونه که سعی کنید دربارهی هر عنوان تو اون کارت جداگانه بهمدت 30 ثانیه صحبت کنید یا یک جواب بلند بدین. این کار به شما اجازه میده تا صحبتتون رو به بخشهایی تقسیم کنین و در هنگام صحبت کردن به شما مکثهای طبیعی میده.بخش 3-فکر کردن و صحبت کردندر بخش آخر آزمون Speaking ایلتس، به شما سوالات سختتر Speaking داده میشه. مشکل این بخش اینه که برخلاف بخش 1 که سوالات خیلی صریح بودن، در سوالات این بخش شما به کمی تفکر نیاز دارین اما باید سریع شروع به صحبت کنید.یک راهحل برای این مشکل یادگیری برای بحث دربارهی اون سوال و عدم تلاش برای جواب دادن سریع به اون و سازمان و نظم دادن به جوابتونه. این یه جورایی برعکس بخش 1 هستش. چند استراتژی متفاوت برای انجام این کار وجود داره اما این روش رو در نظر بگیرین. شما با گفتن اینکه جواب رو نمیدونین شروع میکنید و بعد دلیلش رو توضیح میدین و دربارهی ایدههای گوناگون و محتمل بحث میکنین و در انتها نتیجهگیری میکنید. مهم نیست که بگین "نمیدونم"، چون نمره به نوع استفادهی شما از زبان تعلق میگیره، نه ایدهها و نظراتتون.F-E-A-RF- تمرکز بر سوال با rephrase کردن اون به کلمات خودتونE- توضیح دادن اینکه چرا اون سوال برای شما سختهA- تحلیل جوابهای محتملR- تکرار ایدهی اصلیمثالIs it better to get the news online or from conventional newspapers?I’m not sure which is the best way to get the news [بر روی سوال تمرکز کنید]. It’s tough question for me to answer because I don’t actually read the news that often [توضیح بدین چرا سوال سخته]. I suppose it could be better to read the news online because it’s cheaper to use the net than buy a paper. But then again not everyone has internet access and I suppose some people find it more convenient to have a paper they can carry around everywhere. [جوابهای محتمل رو تحلیل کنید]. So to answer your question I don’t really know which is the solution as they both have their own advantages. [ایدهی اصلی رو تکرار کنید] منبع : ztcprep. میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال